(قوانین و شرایط استفاده از سرویسهای سایت ایوونک)

 

کاربر گرامی موارد زیر جهت استفاده هرچه بهتر شما از برنامه ها و خدمات سایت ایوونک میباشد به همین جهت لطفا به دقت مطالعه شود.

 

تمامی عملیات کاربران از جمله ورود به سایت ایوونک آپلود و دانلود و استفاده از پروفایل شخصی بدین معنی است که کاربر نسبت به شرایط و قوانین و نحوه استفاده

از سرویس های سایت آگاه بوده و در صورت نپذیرفتن قوانین مجوز استفاده را ندارند.

تعاریف و اصطلاحات:

شرایط عمومی:

سلب مسئولیت ها در قوانین کلی:

مربوطه سوابق کاربران را درخواست کند.

شرایط مالی لغو رزرو “توسط میهمان” در روزهای عادی به شرح ذیل میباشد:

بند الف: درصورتی که میهمان ” تا ” 48 ساعت مانده به تاریخ ورود به اقامتگاه رزرو را لغو کند پس از کسر کمیسیون ایوونک مابقی مبلغ به میهمان عودت داده میشود.

بند ب: درصورتی که میهمان ” در” 48 ساعت مانده  به تاریخ ورود به اقامتگاه درخواست رزرو را لغو کند پس از کسر کمیسیون سایت ایوونک و 50%(واریز به حساب میزبان)

از کل مبلغ اجاره و مابقی به کیف پول در حساب کاربری واریز یا بنا به درخواست کاربر به حساب ایشان عودت داده خواهد شد.

نکته1 : درصورتی که میهمان 48 ساعت مانده به روزی که قصد ورود به اقامتگاه را دارد , آن اقامتگاه را رزرو کند و تا قبل از ساعت 14 همان روز, رزرو را لغو کند مبلغی کسر

نمیشود و کل آن مبلغ عودت داده میشود. ولی اگر بعد از ساعت 14 همان روز بخواهد رزرو را لغو کند طبق( بند ب) کمیسیون سایت به همراه 50 % مبلغ کسر و مابقی مبلغ

عودت داده خواهد شد

مثال1: فردی اقامتگاهی را برای تاریخ 20/02/1399 رزرو کرده است.48 ساعت مانده به تاریخ ورود میشود, تاریخ 18/02/1399.

بند پ: در صورتی که میهمان دقیقا در روز ورود به اقامتگاه در خواست رزرو را لغو نماید مبلغی عودت داده نخواهد شد.

مثال2: اگر میهمان از ساعت 00:00 تاریخ ورود(طبق مثال بالا 20/02/1399) درخواست رزرو را لغو نماید مبلغی عودت داده نخواهد شد.

روزهای عادی: روزهای عادی شامل (روزهایی از هفته که جزو تعطیلات رسمی نباشد و بین 2 روز تعطیلی هم قرار نداشته باشند).

در صورت عدم مراجعه مسافر در زمان رزرو هيچگونه وجهي به او بازگردانده نخواهد شد و اقامتگاه در مدت زمان رزرو شده برای ایشان خالی نگه داشته می شود.

شرایط مالی لغو رزرو توسط میهمان در روزهای پیک (شلوغ) به شرح ذیل میباشد:

بندالف: اگر روز رزرو بیش از چهار روز مانده به تاریخ  ورود باشد و رزرو “در همان روز ارسال درخواست رزرو” لغو شود کمیسیون به همراه 20% کسر و مابقی مبلغ باقی

مانده به حساب میهمان عودت داده خواهد شد

بند ب: اگر روز رزرو بیش از چهار روز مانده به تاریخ ورود به اقامتگاه باشد و رزرو لغو شود کمیسیون به همراه 50% کسر و مابقی مبلغ باقی مانده به حساب میهمان عودت

داده خواهد شد.

بند پ: اگر در چهار روز مانده به تاریخ ورود رزرو لغو شود 80% کسر و مابقی مبلغ باقی مانده به حساب میهمان عودت داده خواهد شد.

بند ج: در صورتی که میهمان دقیقا در روز ورود به اقامتگاه در خواست رزرو را لغو نماید مبلغی عودت داده نخواهد شد.

نکته: اگر یک روز از روزهای رزرو شده در ایام پیک قرار داشته باشد و لغو رزرو توسط میهمان انجام شود طبق قوانین لغو رزرو در ایام پیک با آن برخورد خواهد شد.

ایام خاص:

روزهای 27 اسفند الی15 فروردین جزو ایام خاص محسوب شده و درصورت لغو مبلغی عودت داده نخواهد شد

 

شرایط مالی رزرو:

نباید های کاربران:

قوانین میهمان:

اتباع خارجی که قصد استفاده از سایت ایوونک را دارند می بایست حتما قبل از رزرو مدارک شناسایی خود را جهت احراز هویت برای سایت ارسال نمایند در غیر این صورت

کلیه مسئولیت های ناشی از کنسلی رزرو توسط میزبان بر عهده میهمان است و شامل کسر کمیسیون سایت به همراه 70 درصد از کل مبلغ می شود و مابقی به حساب میهمان

عودت داده خواهد شد

میهمان تنها یک بار امکان جابجایی تاریخ رزرو را خواهد داشت(در صورت تایید میزبان). درصورتی که درخواست پس از جابجایی تاریخ رزرو از سمت میهمان لغو شود طبق

قوانین لغو رزرو توسط میهمان” با آن برخورد میشود  , محاسبه از اولین روز رزرو انجام میشود.

درصورت مطابقت نداشتن اطلاعات مندرج در صفحه مربوط به اقامتگاه با توضیحات لیست میزبان مانند متراژ، تعداد خواب ها و اطلاعات غیر واقعی و غیره میهمان میتواند

درخواست بازگشت مبلغ رزرو را خواستار باشد.

مهمان حداکثر 1 ساعت پس از شروع اقامت خود مهلت دارد تا یکی از موارد بالا را برای استرداد وجه خود به سایت اعلام کند. استرداد وجه تنها در صورت اقامت نداشتن

امکان پذیر است. ( شرایط ذکر شده برای استرداد پول میهمان غیرقابل تغییر و جایگزینی هستند)

در صورت لغو رزرو توسط مالک ، مهمان می تواند انتخاب کند تمامی پول به او بازگردانده شود یا با انتخاب اقامتگاه جدید، مابه التفاوت مبلغ محاسبه و به میهمان اعلام

می شود و همچنین میزبان باید بداند که این لغو رزرو در بازخورد صفحه اش به صورت خودکار ثبت خواهد شد .

هرگونه اصلاح یا تغییر در رزرو توسط مهمان و یا میزبان با مسئولیت و هماهنگی خودشان صورت می گیرد و سایت هیچ دخالتی نخواهد داشت.

در صورتیکه سایت قراردادی را لغو کند، هیچگونه مسئولیتی برای پرداخت خسارت به میزبان و مهمان ندارد.

قوانین بازپرداخت وجه:

اگر اقامتگاه رزرو شده شما در تاریخ ورودتان قابل دسترس نباشد و یا میزبان بعد از تایید و تکمیل پرداخت توسط میهمان رزرو را لغو نماید سایت ایوونک وجه پراختی را به

میهمان عودت میدهد.

مبلغی که میهمان پرداخت میکند اگر در زمان اداری(8-20) درخواست عودت را ارسال کند طی مدت زمان 2 ساعت به حساب شخصی که از طریق آن وجه را واریز کرده است

عودت داده خواهد شد.

اگر درخواست عودت وجه توسط میهمان بعد از زمان اداری باشد,بازپرداخت وجه به روز بعد موکول خواهد شد.

وجه پرداختی شما ,به همان شماره کارتی که از طریق آن اقدام به رزرو کرده اید , بازگردانده می شود. لطفا در نظر داشته باشید که پیش از ارسال وجه ، شماره کارت مشترک

مجدد با خود آن شخص بررسی خواهد شد.

در زمان تغییر شماره کارت لازم است این موضوع را در یک ایمیل(رایانامه) یا از طریق نرم افزار واتساپ برای ما ارسال کنید همچنین شما میتوانید وجه پرداخت شده را به عنوان

اعتبار برای رزروهای بعدی در کیف پول خود درسایت ایوونک حفظ نمائید.

نکته مهم : شماره کارت جدید حتما باید به نام همان شخص تغییر دهنده باشد.

محتوای ایمیل و نرم افزار واتساپ جهت تغییر شماره کارت : عکس کارت ملی – شماره کارت قبلی – شماره کارت جدید

 

خسارت وارده به محل اقامت:

میهمان باید همانطور که اقامتگاه را تحویل گرفته تحویل دهد و اگرهرگونه خسارتی توسط خودش یا مهیمانانش به اقامتگاه وارد شود موظف به جبران خسارت میباشد.

اعلام خسارات توسط میزبان به میهمان انجام خواهد شد و در صورت توافق ,میهمان خسارت را پرداخت خواهد کرد.

 

اعلام سوء رفتار:

در صورتیکه طی اقامت مهمان در ملک میزبان هر یک از طرفین شاهد رفتار نامناسب، دزدی، خشونت و غیره بودند ابتدا سریعاً به پلیس اطلاع داده و سپس سایت را مطلع می کنند. اما سایت مسئولیتی برای اقدام علیه ان افراد ندارد و تنها حساب کاربری آن فرد حذف خواهد شد.

در صورتی که در طول اقامت میهمان در اقامتگاه میزبان ,طرفین هرگونه رفتار نامناسب از قبیل خشونت, دزدی, و هرگونه ناهنجاری را مشاهده کنند ابتدا باید سریعا با پلیس تماس گرفته و سپس سایت ایوونک را مطلع سازند.

قابل ذکر میباشد سایت ایوونک برای اقدام علیه ان فرد یا افراد مسئولیتی ندارد و تنها حساب کاربری آن شخص را حذف خواهد کرد.

چگونه میزبان شویم؟

اگر شما اقامتگاهی مبله به منظور اجاره (کوتاه مدت) دارید , میتوانید کاملا رایگان از سرویس میزبان شوید استفاده نمایید.

آگهی شما با نام خودتان در سایت ثبت خواهد شد.

شماره تماس های ثبت شما به عنوان مالک بعد از انجام رزرو به میهمان ارائه خواهد شد.اگر مهیمان درخواست رزرو اقامتگاه شما را داشته باشد یک پیامک حاوی اطلاعاتی همچون زمان اقامت و مشخصات میهمان برای شما ارسال میشود و درصورت تایید شما, مراحل تکمیل رزرو به میهمان اطلاع رسانی میشود تا رزرو نهایی شود.

در زمان تکمیل اطلاعات منزل(اقامتگاه) تمام قسمت ها کاملا با دقت مطالعه و تکمیل شوند و همچینین از تصاویر با کیفیت همان اقامتگاه استفاده کنید بدلیل اینکه اطلاعات صحیح و همینطور تصاویر با کیفیت موجب جذب بیشتر مشتری برای اقامتگاهتان خواهد شد.

نکته: اطلاعات درج شده برای اقامتگاه ها (باید) اطلاعات همان اقامتگاه باشد.

مبلغ واریزی جهت  رزرو به عنوان ودیعه تا زمان شروع اقامت میهمان نزد سایت ایوونک می ماند و در صورت عدم مراجعه میهمان به اقامتگاه در

تاریخ رزرو, مبلغ به مالک اقامتگاه پرداخت خواهد گردید.

نکته: در زمان شروع اقامت جهت اطمینان از تحویل کلید با میهمان تماس گرفته خواهد شد.

نکته.:درصورت عدم مراجعه میهمان در زمان مقرر مبلغ به حساب میزبان واریز میشود و اقامتگاه به مدت زمان کامل رزرو خالی باقی میماند.

نکته. درهنگام مراجعه میهمان درزمان شروع  رزرو و دریافت کلید از میزبان , حداکثر تا 5 ساعت مبلغ به حساب میزبان واریز میشود.

 

برای ثبت اقامتگاه قبول شرایط و مقررات فوق الزامیست.