وب سایت ایوونک، تابع قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد.

اتباع خارجی که قصد استفاده از سایت ایوونک را دارند می بایست حتما قبل از رزرو مدارک شناسایی خود را جهت احراز هویت برای سایت ارسال نمایند در غیر این صورت کلیه مسئولیت های ناشی از کنسلی رزرو توسط میزبان بر عهده میهمان است و شامل کسر کمیسیون سایت به همراه 70 درصد از کل مبلغ می شود و مابقی به حساب میهمان عودت داده خواهد شد

میهمان تنها یک بار امکان جابجایی تاریخ رزرو را خواهد داشت(در صورت تایید میزبان). درصورتی که درخواست پس از جابجایی تاریخ رزرو از سمت میهمان لغو شود طبق “قوانین لغو رزرو توسط میهمان”  که در همین صفحه توضیح داده شده با آن برخورد میشود  , محاسبه از اولین روز رزرو انجام میشود.

درصورت مطابقت نداشتن اطلاعات مندرج در صفحه مربوط به اقامتگاه با توضیحات لیست میزبان مانند متراژ، تعداد خواب ها و اطلاعات غیر واقعی و غیره میهمان میتواند درخواست بازگشت مبلغ رزرو را خواستار باشد.

مهمان حداکثر1 ساعت پس از شروع اقامت خود مهلت دارد تا یکی از موارد بالا را برای استرداد وجه خود به سایت اعلام کند. استرداد وجه تنها در صورت اقامت نداشتن امکان پذیر است. ( شرایط ذکر شده برای استرداد پول میهمان غیرقابل تغییر و جایگزینی هستند)

در صورت لغو رزرو توسط مالک ، مهمان می تواند انتخاب کند تمامی پول به او بازگردانده شود یا با انتخاب اقامتگاه جدید، مابه التفاوت مبلغ محاسبه و به میهمان اعلام

می شود و همچنین میزبان باید بداند که این لغو رزرو در بازخورد صفحه اش به صورت خودکار ثبت خواهد شد .

هرگونه اصلاح یا تغییر در رزرو توسط مهمان و یا میزبان با مسئولیت و هماهنگی خودشان صورت می گیرد و سایت هیچ دخالتی نخواهد داشت.

در صورتیکه سایت قراردادی را لغو کند، هیچگونه مسئولیتی برای پرداخت خسارت به میزبان و مهمان ندارد.

شرایط مالی لغو رزرو

شرایط مالی لغو رزرو “توسط میهمان” در روزهای عادی به شرح ذیل میباشد:

بند الف: درصورتی که میهمان ” تا ” 48 ساعت مانده به تاریخ ورود به اقامتگاه رزرو را لغو کند پس از کسر کمیسیون ایوونک مابقی مبلغ به میهمان عودت داده میشود.

بند ب: درصورتی که میهمان ” در” 48 ساعت مانده  به تاریخ ورود به اقامتگاه درخواست رزرو را لغو کند پس از کسر کمیسیون ایوونک و 50% از کل مبلغ اجاره, مابقی به کیف پول در حساب کاربری میهمان واریز میشود و میتوانند برداشت نمایند.

نکته1 : درصورتی که میهمان 48 ساعت مانده به روزی که قصد ورود به اقامتگاه را دارد , آن اقامتگاه را رزرو کند و تا قبل از ساعت 14 همان روز, رزرو را لغو کند مبلغی کسر نمیشود و کل آن مبلغ عودت داده میشود. ولی اگر بعد از ستعت 14 همان روز بخواهد رزرو را لغو کند طبق( بند ب) کمیسیون سایت به همراه 50 % مبلغ کسر و مابقی مبلغ عودت داده خواهد شد

مثال1: فردی اقامتگاهی را برای تاریخ 20/02/1399 رزرو کرده است.48 ساعت مانده به تاریخ ورود میشود, تاریخ 18/02/1399.

بند پ: در صورتی که میهمان دقیقا در روز ورود به اقامتگاه در خواست رزرو را لغو نماید مبلغی عودت داده نخواهد شد.

مثال2: اگر میهمان از ساعت 00:00 تاریخ ورود(طبق مثال بالا 20/02/1399) درخواست رزرو را لغو نماید مبلغی عودت داده نخواهد شد.

نکته: روزهای عادی شامل (روزهایی از هفته که جزو تعطیلات رسمی نباشد و بین 2 روز تعطیلی هم قرار نداشته باشند).

نکته:  بعد از تأیید رزرو توسط مالک و تکمیل مراحل پرداخت، یک پیام تائیدیه با جزئیات به مهمان ارسال خواهد شد. در صورت لغو قرارداد توسط مهمان چه قبل از تحویل ملک، چه در هنگام تحویل آن، استرداد مبلغ اجاره بسته به تشخیص مالک اقامتگاه است و درصد متعلق به سایت غیر قابل استرداد می باشد.

در صورت عدم مراجعه مسافر در زمان رزرو هيچگونه وجهي به او بازگردانده نخواهد شد و اقامتگاه در مدت زمان رزرو شده برای ایشان خالی نگه داشته می شود.

شرایط مالی لغو رزرو توسط میهمان در روزهای پیک (شلوغ) به شرح ذیل میباشد:

بندالف: اگر روز رزرو بیش از چهار روز مانده به تاریخ  ورود باشد و رزرو “در همان روز” لغو شود کمیسیون به همراه 20% کسر و مابقی مبلغ باقی مانده به حساب میهمان عودت داده خواهد شد.

بند ب: اگر روز رزرو بیش از چهار روز مانده به تاریخ ورود باشد و رزرو لغو شود کمیسیون به همراه 50% کسر و مابقی مبلغ باقی مانده به حساب میهمان عودت داده خواهد شد.

بند پ: اگر در چهار روز مانده به تاریخ ورود رزرو لغو شود 80% کسر و مابقی مبلغ باقی مانده به حساب میهمان عودت داده خواهد شد.

بند ج: در صورتی که میهمان دقیقا در روز ورود به اقامتگاه در خواست رزرو را لغو نماید مبلغی عودت داده نخواهد شد.

نکته: اگر یک روز از روزهای رزرو شده در ایام پیک قرار داشته باشد و لغو رزرو توسط میهمان انجام شود طبق قوانین لغو رزرو در ایام پیک با آن برخورد خواهد شد.

 

ایام خاص:

روزهای 27 اسفند الی15 فروردین جزو ایام خاص محسوب شده و درصورت لغو مبلغی عودت داده نخواهد شد.

 

قوانین بازپرداخت وجه

اگر اقامتگاه رزرو شده شما در تاریخ ورودتان قابل دسترس نباشد و یا میزبان بعد از تایید و تکمیل پرداخت توسط میهمان رزرو را لغو نماید سایت ایوونک وجه پراختی را به میهمان عودت میدهد.

مبلغی که میهمان پرداخت میکند اگر در زمان اداری(8-20) درخواست عودت را ارسال کند طی مدت زمان 2 ساعت به حساب شخصی که از طریق آن وجه را واریز کرده است عودت داده خواهد شد.

اگر درخواست عودت وجه توسط میهمان بعد از زمان اداری باشد,بازپرداخت وجه به روز بعد موکول خواهد شد.

وجه پرداختی شما ,به همان شماره کارتی که از طریق آن اقدام به رزرو کرده اید , بازگردانده می شود. لطفا در نظر داشته باشید که پیش از ارسال وجه ، شماره کارت مشترک مجدد با خود آن شخص بررسی خواهد شد.

در زمان تغییر شماره کارت لازم است این موضوع را در یک ایمیل(رایانامه) یا از طریق نرم افزار واتساپ برای ما ارسال کنید همچنین شما میتوانید وجه پرداخت شده را به عنوان اعتبار برای رزروهای بعدی در کیف پول خود درسایت ایوونک حفظ نمائید.

نکته مهم : شماره کارت جدید حتما باید به نام همان شخص تغییر دهنده باشد.

محتوای ایمیل و نرم افزار واتساپ جهت تغییر شماره کارت : عکس کارت ملی – شماره کارت قبلی – شماره کارت جدید

با مراجعه به قسمت تماس با ما میتوانید با ما در تماس باشید و همچنین انتقادات و پیشنهاداتان را برای ما ارسال نمائید.

خسارت وارده به محل اقامت

میهمان باید همانطور که اقامتگاه را تحویل گرفته تحویل دهد و اگرهرگونه خسارتی توسط خودش یا مهیمانانش به اقامتگاه وارد شود موظف به جبران خسارت میباشد.

اعلام خسارات توسط میزبان به میهمان انجام خواهد شد و در صورت توافق ,میهمان خسارت را پرداخت خواهد کرد.

اعلام سوء رفتار

در صورتیکه طی اقامت میهمان در ملک میزبان هر یک از طرفین شاهد رفتار نامناسب، دزدی، خشونت و غیره بودند ابتدا سریعاً به پلیس اطلاع داده و سپس سایت را مطلع می کنند. اما سایت مسئولیتی برای اقدام علیه ان افراد ندارد و تنها حساب کاربری آن فرد حذف خواهد شد.

در صورتی که در طول اقامت میهمان در اقامتگاه میزبان ,طرفین هرگونه رفتار نامناسب از قبیل خشونت, دزدی, و هرگونه ناهنجاری را مشاهده کنند ابتدا باید سریعا با پلیس تماس گرفته و سپس سایت ایوونک را مطلع سازند.

قابل ذکر میباشد سایت ایوونک برای اقدام علیه ان فرد یا افراد مسئولیتی ندارد و تنها حساب کاربری آن شخص را حذف خواهد کرد.